Tasty like a raindrop!

Smaskigt med vatten. Är GÖÖRtörstig efter min timlånga, härliga promenad i solskenet. Mina vänner, idag var det min linne-premiär! Jag behövde inte långärmat (de andra dagarna har jag ju arbetat..inte hunnit ha lite kläder på mig. I det avseendet). Underbart!

Jag skulle ju ändå handla en del varor (jag köpte tamefan en massa rotfrukter. Är jag sjuk?!), så jag tog en lång omväg i den blomstrande Slottskogen. I vanlig ordning - ordentligt med folk! Det såg så galet jävla mysigt ut att sitta på den stora öppna gräsytan och bara sola, ligga och halvsova, umgås, lira lite boll eller grilla som vissa gjorde! Mm, det ska göras i sommar. Minnesanteckning - köp en mysig utefilt!
Yttermera tror jag bestämt att Elfsborg spelade fotboll på Majvallen 100 m från min lya. Kan det stämma tro? Något ungdomslag eller något? Gule var de iaf!

Näe hörrni, nu ska jag ta och skriva lite. Skriva är kul! Jag ska dessutom ringa Malariamannen och höra hur han har det!

Dagens Gata!
 
image379 

Leve våren!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0