Slottskogen med mor & far!

Glada nyheter! Glada nyheter! Glada nyheter! Oj, jag hakade visst upp mig lite, ber om ursäkt. Men vet Ni vad? Jag har glada nyheter! Vilken kväll jag har haft. Moderskapet och faderskapet och deras suveräna dotter (jag, ditt tröga as!) har promenerat in the Castlewoods. Vi hade käk med oss, och picknickade således på en av utkiksplatserna. Det var makalöst fint! Nu har de åkt hem, och jag ska ställa mig och steka lax och koka pärer (potatis på mammas dialekt). Dessutom måste jag gratulera Herr Vägg som är i Las Hufvudstados och gör fysiskt bongokrävande (tanta i Lyxfällan som gick i lördags sa "bongo" i något avseende, jag avskydde det med hela mitt sinne. Därför har jag också börjat använda ordet.) tester och klarar sig alldeles galant hittills. Men det visste jag ju! Kul!

Nu blir det bildkavalkad och sedan laxstek. Efter det väntar bädden.

                 

image390
Mitt kära Team Älg 12 i Karlstad, kolla in bilden! Nu ska vi inte få något käk heller... I guess we're on our own!
Ball va!? Haha..

Natti go' vänner!
/Ulrika
Ps. Jag kikade på statistiken för min gamla blogg. Det visar sig att några av Er fortfarande är inne där och kikar, vad roligt! Den var ju jävligt bra liksom! Här är den!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åhh..shit vad myspysigt med päronen! O nu menade jag din potatis ;) Puss

2008-05-06 @ 12:31:50
Postat av: Michel

moget att vi ska behöva gå hungriga om vi inte fixar vårt eget käk...

2008-05-08 @ 09:47:51
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0