Schletenheten själv

image417

Hejhoppkokostopp!

Hur är läget med alla godingar? Själv är man trött som in i... Skolan tar mycket energi just nu, men snart är det över!
Höll på att somna flera gånger idag på föreläsningen, riktigt jobbigt att kämpa med ögonlocken hehe

Nu befinner jag mig hemma hos mor o far. Har precis grillat och intagit körv med bröd. Jaa, jag vet. Jag åt det i söndags också. Men det är så jävla gott med grillade körvar.
Stackars P fick traska med pappsen in i skogen för att kika på all nedbränd skog. Tydligen hade det varit lite turbulent här igår då nån eld-älskande-dåre fann det spännande att tutta eld på all torr skog. Såå...mycket eld alltså, många brandmän..mycket rök.

Ska försöka fixa lite här hemma ikväll. Tvätta och så. Åker till Skåne-land på fredag efter föreläsningen. Jag och P ska hälsa på hans mor o hennes gubbe. Ska bli lajbans :D
Raraste Sofia fyller år på fredag med och jag känner mig som en äkta svajkare som dissar hennes party. Men, ska allt komma förbi och lämna en fin present innan jag åker. Så kan vi fira lite när jag kommer hem igen, eller vad säger du Söffipröpp?

Nu - Städa, Snart - Sova.

Ha det fint ikväll!
Kramkalas o Pussparty
/S

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes please :) Till firandet alltså!!

2008-05-14 @ 12:03:58
Postat av: Sandra

Jaa! Vi får allt ha en efterskottsfest du o jag ;)

2008-05-14 @ 16:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0