rövhål till karl.

Ja, sådana rubriker skrivs då underskrivet flickebarn är galet irriterad. Ja, när jag gick av spårvagnen var det en kort, ful man med utländskt påbrå som smackade med tungan, sade "jättefiiin...you are", lite mer smackande, och sedan sa han "ses senare". Tack för den jävla as liksom! Låter kanske töntigt, men hur han gick bakom mig, för att sedan inte släppa blicken från mig när jag fortsatte min vandring hemåt...burr, sådana hade man velat kicka långt bort till..Katla (den eldsprutande draken i Bröderna Lejonhjärta, ni vet)! Lär mig lite Krav Maga för bövelen!

Nu, roligheter. Pappa är påväg hit, vi ska kika på mammsen i Slottskogen när hon "springer" "Vårruset", haha...

Vi hörs säkert senare.
/U

Kommentarer
Postat av: Sandris

Hejja Eva friskt humör, skjortan hänger utanför!!!

2008-05-07 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0