OnMyOne

image414



Hejsan svejsan!

Vad har ni för er denna lördag?
Jag är alldeles allena och trivs med det!
Folket som vanligtvis härjar i huset befinner sig på annan ort, P har fått en ledig kväll från mig haha, o bästa Ullis har flytt landet.
Men inte gråter jag för det. Jag trivs verkligen med att få en kväll alldeles för mig själv. Så länge det inte är varje kväll ;)
Tänkte först att; fy vad patetiskt att sitta ensam hemma en fin lördagkväll. Men nejdå! Känner man inte för´t ska man inte gör´t är mitt motto.

Har käkat lite och letat efter lägenhet på nätet. Nån som sitter på nåt fräscht tips? Borås, centralt, gärna en trea...max 7500 i hyra. Hojta om ni vet nåt!

Nu kikas det på en serier av alla de sorter. Jag plöjer igenom det som inte hunnits med den senaste tiden.

Är rätt trött efter en dags arbete så det blir väl och mysa ner sig lite med nått gott. Imorgon vankas det fisketur och picnic om vädret tillåter.

Hej på en stund raringar!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0