LIfe!

- Des'ree.
 I'll take you up on a dare, Anytime, anywhere Name the place, I'll be there, Bungee jumping, I don't care!

Hörrni, vilken fin arbetsdag jag har haft. Fått en hel massa gjort, OCH samtidigt njutit av solen. Mm. Vem ogillar Kallebäck liksom?!
Idag har vi fixat & donat inför Maritas pensions-avtackning som äger rum imorgon. Vi kom på en snygg "dikt" som vi skrev på tavlan i lektionssalen. Höhö, gillar att rimma. Och att simma. Dimma är mysigt. Höhö (igen!).

JAG HÖLL PÅ ATT GLÖMMA DAGEN VIKTIGASTE HÄNDELSE!
Älskade Anneli fyller 40 idag och befinner sig utomlands på en "överraskningssemester" till solen. OCH HON ÄR NUMER FÖRLOVAD!!! För det var inte bara hennes 40-årsdag idag, det är även hennes och Mickes 5-årsdag. Då slog han till minsann, den spjuvern! Wiiie vad roligt!=)

Ja. Sedan måste jag återgå till morgondagen och Maritas avtackning. Jag funderar på att bära världens klänning. Jag är egentligen inte så förtjust, i och med att jag känner mig som 12 år i den, då den är väldigt... söt.
MEN, eftersom jag aldrig finner tillfälle att bära den annars, så tar jag den imorgon. Nu är det bestämt.
Såhär ser den ut (var givetvis tvungen att pröva den nu i eftermiddags... då jag inte haft den på 1,5 år.):
 

image470

Jaja. Stripez nu, så inte Anti & Viktor blir sura på mig. Hej-svej!
/U


Kommentarer
Postat av: Johanna Aurora

Jag gillar klänningen skarpt!

2008-05-28 @ 20:17:06
URL: http://johannaaurora.blogg.se
Postat av: Mia syrran

Herrejisses vilken snygg klänning! du bär upp den med bravur syrran.
idiot som inte har den oftare.

2008-05-29 @ 09:13:59
Postat av: Anonym

Passa dig Ulrika... Efter den kommentaren från Maria så hänger den löst i din garderob... ;)

PS.F.ö. tycker jag att det är förfärligt roligt att NI kommer ut till the Race..

2008-05-29 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0