Jag tillverkades i ett tält - inomhus

Ja, nu vet Ni det. När min mor & min far sexade till det och skaffade sitt första gemensamma barn - då small det i ett tält inomhus! Jag gillar mina föräldrars innovativa förmåga och konstaterar att jag är ett s.k. "Tältbarn".
Fan va fint det känns! Inte undra på att jag blev som jag blev. Eftersom jag, vid tillverkningen, antagligen upptäckte med mina små sädescellsögon att man uppenbarligen skulle ha tält inomhus, måste jag fått en ordentlig chock när jag med några år på nacken skulle ut och tälta i SKOGEN. Superkonstigt. Inte undra på att jag är superkonstig!

OK, min dag har varit jättebra. Lade mig på gräsfläcken i Slottskogen, solade och pluggade på samma gång, fungerade alldeles excellent. Ser framemot tentan imorgon! Efter det stack jag till bror Jonathan för lägenhetssyn. Vilken föränding! Han hade gjort det så fint. Sedan mötte jag upp min kamrat Johan vid Lejonet & Björnen för lite smaskig glass. Jag säger bara Texas Fudge, hur gott är det inte på en skala mellan 9 och 10?!:D Sedan dök Johan nummer 2 upp, trevlig gosse det där. Vi gick hem & hängde hos honom en stund, lyssnade på lite musik, sedan skjutsade Johan nummer 1 hem mig, rara gosse!
Och nu sitter jag här!
Okej, ny vecka, nya tag! Tenta imorgon, shopping m Johan på tisdag, pensionering av Marita med eventuell utgång på kvällen på torsdag, flytt på fredag med eventuell utgång med dansanta skeenden, flytt på lördag med eventuell photoshoooot med Lina & gänget mitt på dagen (Mansdjuret i A-stan fyller 30.) och på söndag fyller Kära, Kära lillasyster Mia 18, vilket ska firas i Bollebygd med pompa och ståt (tror jag)!=D 
Fullspäckad agenda mina damer & herrar!


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha gulligt :)

2008-05-25 @ 21:25:01
URL: http://plastiquefashion.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha, kul att vara tältbarn :D jag är midsommarbarn(föddd i mars).

2008-05-25 @ 21:25:42
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0