I väntans tider

Jag sitter alltså och väntar på tentan som startar klockan 19. Ska bli kul.
Jag är dock mindre road av att Sverige lirar träningsmatch inför EM precis samma tid, dessutom här i min stad, Göteborg. På Ullevi.
Nåväl. Jag sitter här i min fina Sverige-tröja och hejjar hårt inombords samtidigt som jag läser den intressanta (vem försöker jag lura, hah!) epilogen till psykologiboken. Uppvärmning, yehaa!

  

image458

Jag ska ta mig något att äta, min far har alltid sagt att man förbränner mycket kalorier när man använder hjärnan. Jag hoppas att det är sant, för jag hann inte träna idag. Jag tror dock att han sade det när jag var yngre främst för att få mig att sitta still & läsa. Vilket jag gjorde. Emellan varven, höhö.

Vi har pratat värdegrund på min arbetsplats idag. Ha ha ha. Det var avsevärt mycket tråkigare än vad jag trodde att det skulle vara, då man tydligen skulle föra en dialog, inte diskutera. Hö hö. Men-men, Bernie förgyllde upplevelsen lite extra. Verkligt roligt blev det först när vi fick se en bild på en präst och berätta vad vi tyckte att hans kläder utstrålade. Jag utropade "idioti"! Bernie sade "hyckleri" o.s.v... mycket underhållande (jag ber om ursäkt för droppandet av information, ni polisanställda som ännu inte gjort "kartan"...).

Nä, nu är jag hungrig som FAN!
PÖSS
/U

(Ps. Uppenbarligen är jag en glad skit! ... meriterande...verkligen...;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0