Here I Come!

Jaa..alla har väl hört den nu kan jag tänka mig. Men visst är det skönt reggaegung som gamle Mr Levy ger ifrån sig?
Here I come

Imorgon är det äntligen fredag. Sjukt lång vecka. Är trött som in i nooooorden.
Efter lunch bär det av till Skåne, så packning står på listan ikväll.

Vet att jag inte lagt in några bilder på mig själv den senaste tiden. Men jag är inte så spännande nu för tiden så  ni går inte miste om något. Har inte spökat ut mig i nåt uppseendeväckande som jag känt varit värt att dokumentera. Ibland får man helt enkelt en inspirationssvacka. Men det kommer tillbaka, tro mig, och då är det jag som är framme med kameran igen.

För övrigt är allas vår älskade Ulrika snart tillbaka i bloggosfären :D Då blir det dubbelt upp igen!

Nu ska jag plocka ut linserna innan de ploppar ut av sig själva.
Hejaheja
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0