Flygvärdinna

Åh, glömde förtälja. Idag tyckte ett par av mina bastaktik-kamrater att jag såg ut som en flygvärdinna - blå, vit och snygga ben, HAHA! Tyckte jag var roligt.
Här är dagens uppenbarelse:


Jo, just ja, imorgon blir det Club Akut för hela slanten! Jag & tjejerna (vad sjukt att kunna säga så.."tjejer", i plural, häftigt!) har planer på att slänga oss på en filt i Slottskogen imorgon med en flarra rosé i solen för att ta det lilla lugna innan Gotebars lokaler intas på kvällningen. Visst låter det härligt? Speciellt om jag springer och köper en frisbee/fotboll på eftermiddagen efter arbetet, för att nyttja på kvällen så absolut som möjligt:D

Ok, BUH-BYE!
/U

Kommentarer
Postat av: Juss

Use your syster force och hjälp mia fixa cykel till cykelracet! Btw, Varför är inte du med i år? Ni hade ju kunnat cykla med oss! =)

2008-05-29 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0