det går bra nu, kompis det går bra nu

Ja, visst gör det? Jag trodde att den här veckan skulle bli übertråkig, då jag knappt tog mig upp ur sängen igår morse. Hade ingen motivation what-so-ever! Det visade sig dock att den skulle börja bra. Fint! Jobbet var inte så tråkigt som jag hade inbillat mig under helgen, och eftersom större delen av vardagarna spenderas där så är det en stor lättnad!

Bra saker under dagen:
* Jag gick upp kl.05.30 och gick till jobbet i det tidiga solskenet imorse. Javisst, superlativ, ös dem över mig bara!
* Jag bongomobbade Istvan för hans långa frisyr. Mycket underhållande.
* Jag tjuvade några minuter i solen ute på vår terass på jobbet.
 * Jag hyste stor kärlek gentemot min fantastiska väninna och medarbetare Anneli.
* Jag lyckades skriva en stund när jag kom hem från arbetet.
* Jag har tvättat, vilket medför större urval på kläder och underkläder once again, tackaar!
* Pratade med Herr Vägg som gjort bra ifrån sig idag igen uppe i Hufvudstaden, makes me happy! 
Att han dessutom sade att han saknade mig gjorde mig mycket munter till sinnet (därav energin till detta, egentligen helt onödiga (säg mig, när är det inte onödigt? Hihi...), inlägg)
* Pratade precis med Sandris, my blogpartner in crime, hon skrattade åt något galet som hennes man PH höll på med, mycket roligt att hon har roligt. Heh.
* När jag kokade potatis tidigare ikväll observerade jag hur vattnet sakta men säkert värmdes upp och tillslut nådde kokpunkten. Psykiskt sjuk som jag är, kunde jag inte låta bli att direkt tänka på att man kunde jämföra det skeendet med en orgasm. Jag vet, jag har kikat för mycket på Sex & the city.
* Det var nog allt.

Tack och hej! För mej! (avskyr att skriva mig med e och j. Fy fan.)
Ok, puss! /U

Ps. Hörrni! Jag gillar er! Verkligen! Fan vad jag gillar mig också! Ojojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0