Dålig fotograf!

Jag glömde fotograferi favorit-Nettan, Favorit-Malin och Favorit-Emmy! Glömde dessutom fotografera Favorit-lillasyster(har blott en...) och hennes fina fika-gäng! Suuurt! Jag & BästASTE Sandra blev dock förevigade i diverse fula poser och sådär. Fiint det!

Träffade de nämnda tjejerna ovan över en fika och det var SÅÅÅ trevligt! Lite ledsamt att det blir så sällan bara...

Jag & Sandra har haft kul i vanlig ordning. Hon är inte riktigt klok, min kära bloggkollega och bästa väninna! Vilket givetvis är den egenskap jag älskar mest hos henne - förutom att hon är supervacker, supersmart och superbäst!
(Jag glömde min påse med två shoppade plagg hos Sandra..det är ingen tapper själ som råkar befinna sig i Borås men som sedan ska till Göteborg..? Tjalala..ingen? Första..andra...suck, okejdå!)

Jag ska klippa naglarna, ta en snabbdusch, och sedan sova! MÅ GOTT ALLA!

          

Pöss!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0