CR2032(eller litiumbatteridjävul!)

Fin lördag! Jag är rejält satisfierad! Tog en filt, en vattenflaska, min psykologibok och ett äpple och gick och lade mig på en gräsmatta i Slottskogen - i all sin enkelhet - och studerade ett par timmar! Gick jättebra, och jag har inte den minsta ångest inför tentan på måndag. Dessutom kom jag på en massa bra formuleringar till Stripez-artikeln som jag fastnat lite i tidigare i veckan. Fint alltså, att ligga i solen och bara låta tankarna vandra kan ge en del uppenbarelser. Kort sagt, om solen skiner imorgon kommer jag befinna mig på exakt samma gräsplätt!

Nu ska jag iväg och träffa broder Jonathan. Tydligen ska han och en kamrat lira lite musik för en radiokanal eller något ditåt, jag var inte riktigt med på vad han menade, men visst blir det med all säkerhet roligt!

Pöss!
/U

 

image446

Kommentarer
Postat av: fadren

Det märks att du gjordes i ett tält... inomhus (!) Därav förmodligen längtan till utomhus, där fick vi allt till det bra... ;)
Du ser ut att må bra just nu, känns fint!
Kom ut och inspektera vår nymålade veranda, jag bjuder på cigarr och konjak...eller cigarill och vitt vin :D

2008-05-24 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0