Besök av föräldrar!

Ojdå, min reaktion gör mig väldigt munter om än något överraskad. Mamma ringde och tjötade med mig vid lunch. Hon hade läst min artikel i Stripez och ville säga att den var bra. Typ. Sedan ringde hon en gång till och avslöjade att hon bakade bullar. Då föreslog jag att hon och gänget hemma skulle ta en sväng till Göteborg på kvällen och hälsa på mig och överlämna bullar. Jättebra idé tyckte jag, dålig tyckte uppenbarligen mamma, som sa att det hade de minsann inte tid med. Den bitchen. Nåväl, efter 10 min ringer det hemifrån igen, den här gången är det faderskapet som säger att de visst kommer förbi! Jag blev superglad!=D
R O L I G T M E D B E S Ö K H E M I F R Å N !

Wiee, pöss på er!
/U

Kommentarer
Postat av: Den andra bloggerskan

Vad rart att komma o hälsa på med bullar o allt :D De får gärna hälsa på mig också haha
Hoppas ni får mysigt ikväll! Krama allihopa från mig!

2008-05-05 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0