Bättre sent än aldrig..

Jag är allt ett segarsle av mig som inte orkar blogga dagligen utan alltid ligger några dagar efter haha..
Helgen var allt en fin sådan. Lördagen innehöll först jobb (då jag tydligen fick besök av Ulrikas arbetskamrat? Vem var du? och mina rara klasspolare :D) och sedan schlagerkoll med grabbgänget. Liten besvikelse över Sveriges och Charlottes nederlag. Stackars Mathias som tänkte åka till nästa års ESC och hoppades på Grekland..får väl se hur sugen han är på Ryssland om ett år..

Söndagen var mamsens dag! Jobbade först och plockade sen med mig min karlakarl på hemvägen för att dra hem och träffa mormor och farmor som var på besök . Himla najs!
Mindre najs var att vi försov oss idag, fast det drabbade bara P som börjar 7. Själv har man inte föreläsning förrän vid ett.

Så här såg det ut i helgen i Simons nya lya

image448

image453



Nu ska jag plugga lite..och dricka mer té!

Ha en finfin dag och glöm inte att hålla tummarna för bästa Ulla som gör sin sista tenta ikväll!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0