baaaarn

Eftersom mycket av min psykologikurs behandlar spädbarn och deras utveckling så har jag funnit ett helt nytt barnintresse hos mig. Känns både roligt och lite konstigt. Idag har jag iaf funnit ett nytt barn att favorisera. Fina, fina Arvid. Jag tänker para ihop honom med Frostis fantastiska skapelse Olivia. Båda två är ytterst bedårande, och det är mitt kall i livet att se till att de träffas, gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar. Fint va?

Ja, det var nog det. Just ja, solen skiner och jag är lycklig! Var uppe på Råhult på "öppet hus", där alla i myndigheten som var intresserade av hundverksamheten kunde komma upp och kika. Givetvis var höjdpunkten att konversera och skratta med papiraol, och sitta i solen och njuta förstås! Fiiint!

Om en och en halv timma är jag outta heeere, ut på stan för tusan! Ska försöka finna mig en bikini, åker ju som bekant till TURKIET på lördag, höhö.

Tjarå!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0