Äntligen fredag!

Jag överlevde denna veckan med! Ingen dålig bedrift ;)
Idag är jag ledig men har massor att göra. Som vanligt när man är råkar få en stund över.

Igår var en prima dag som först spenderades i plugget några timmar och sedan på en klippa vid almenäs.
Hittade två par snajsiga skor på rasten igår..inte för att jag behöver fler men ändå.
Fick båda för 180 pix. De är gamla från typ 60/70-talet..men helt nya och fräscha.




Så här har jag sett ut den senaste tiden..


Kärlek i det fria

image404
Ett riktigt smultronställe - Blir inte så mycket bättre än så!

Nu ska jag försöka studera lite och sen blirre iväg till friskis för lite gymmande. Var ju ett tag sen hehe..
Ha det ljuvligt i solen vänner!
/S

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud så fint gumman! Vad grönt och härligt allt är just nu=)

Och ja..denna kärlek, ni är bedårande.

PUSS & KÄRLEK FRÅN MIG!

2008-05-09 @ 11:18:26
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0