Trötthet!

Kamrater, heil!

Alltså, jag är appselut inte piggaste bruden i stan, men glimrande - det kan du räkna med!
Gårkvällen som spenderades på Club Akut var väldans(med betoning på dans) trevlig får jag säga. Då vi, trion i inlägget nedan, egentligen var påväg hemåt vid 01-tiden, vände vi i ytterdörren och kom på att det skulle dansas lite till. Minuter blev timmar, och jag låg i min säng på sweet, sweet wingstreet klockan 04!

Eftersom jag älskar att namedroppa personer, så följer här ett urval av de jag snick-snackade respektive danzzi-danzade med under kvällens gång: Lycke (som tydligen ämnar dyka upp på C.A när jag inte frågar om han skall med, och som tydligen inte ämnar fråga mig om jag ska med när han väl ska dit...DÅ VET JAG!!!=P), Zache, Herr Jan A L, Lars, Johan H, Mansdjuret, Dave, Lars igen, Valentin, Jonas, Nyllet, Nina, L-G, Martina, Åsa m.f. Jag får så mycket energi via mänsklig kontakt, vissa kontakter mer än andra givetvis, men för att förvalta den här nyvunna energin tror jag att det är klokt att sova. Hur ska jag få ihop den ekvationen?:)

Nåväl, tänkte ha en soft kväll med min kompis J, film och käk och så, men av anledningar som icke är relevanta i detta öppna forum, kommer vi nog skippa det. Så jag funderar på att gå & se RAMBO!!!!!!!! Risken är dock att jag somnar om jag går själv.. Men, vi måste chansa lite här i livet, live on the edge!;D

Ps. Saknar min medbloggerska, hon är i Skåne just nu med sin karl!

Edert aningens sömniga Kreatur i etern
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Papiraol

"Out on the line like a star, like a hero"

Ser fram emot att se dig tolka den låten på dansgolven framöver...

2008-03-07 @ 11:49:29
Postat av: Papiraol

http://www.youtube.com/watch?v=oMtSaxdRDU8

Shake that ass

2008-03-07 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0