The List

                                                                                                                                                   Sandra
Hallihallå!

Tänkte vara rar och posta ett mycket mer lättläst inlägg än min kära vänninan och medbloggerska.
För er som inte känner mig kan det vara trevligt med att lära känna mig lite...så ni får lite mer förståelse för kommande babbel. Hittade en nätt liten lista att roa mig med innan det det blir dags för plugg o tvätt...


1. När gick du upp idag?
hmm...ställde klockan på 8,30..var nog vaken ett tag där men blev trött igen och kom inte ur sängen förrän 10,30. Skyller självklar på P ;) 

2. Diamanter eller pärlor?
eehh..varken eller. Gillar mitt egentillverkade krimskrams..


3. Senaste filmen du såg på bio
var så länge sen att jag inte ens minns vad..men är rätt säker på att jag såg nåt med Ullis iaf.

4. Favorit-TV- program?
ojdå..en hel del..men hinner inte se så mycket. Just nu gillas Gossip Girl, Cashmere Mafia, Project runway, Heroes, Prison break mm

5. Vad åt du till frukost?
Åhh..alltid grötfrulle och té! Bästa starten :D


6. Vad är ditt andranamn?
Måste jag..haha - Young Joo, mitt Sydkoreanska namn som hänger kvar.

7. Din favoritmat?
Just nu skulle jag kunna äta ihjäl mig på thailändskt käk..helst egenlagat.

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding (det är faktiskt blod!) och skaldjur.

9. Favoritchips?
Naturchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
CD? Senast jag lyssnade på en cd-skiva tyckte jag att BSB gjorde livet värt att levas...vilket är ett tag sedan hehe.

11. Vilken bil kör du?
Min fina blåa Bertil..eller Skruttbertil som han också kallas.

12. Favoritmacka?
Gillar Waynes smarriga mozarellamackor..tillsammans med en latte såklart!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Är nog väldigt tolerant och godtar det mesta. Fixar däremot inte självupptagna, uppblåsta typer som njuter av att trycka ner andra..

14. Vilka är dina favoritkläder?
Helt klart tights och nån klänning/top, har levt i det det senaste halvåret..längesedan jag klämde ner mig i ett par stuprör.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
En Asientripp vore ju inte fel, eller ett besök i staterna, eller Indien, eller Afrika...eller...

16. Favoritklädmärke?
Oj vad svårt! Älskar nästan allt ju! Allt som är snyggt vill säga..haha

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Om vi snackar pensionsålder hade det ju varit fint att ta sitt pick o pack o flytta till varmare breddgrader..köpa en liten lägenhet i thailand och komma hem till den svenska sommaren..

18. Favorittid på dagen?
Varierar

19. Var är du född?
Pusan, Sydkorea

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ohh..friidrott är skoj, fotboll, handboll, simning...nästan allt. Men avlider långsamt av en hockeymatch..

21. Coca Cola eller Pepsi?
Inget, vatten is the shit!

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll..som ni kanske förstod..

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Beror helt på humör och händelser..

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr..är fruktansvärt kittlig om fötterna.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Njaa..jag fyller 22 år imorrn, inte för att det är så värst spännande haha

26. Vad ville du bli när du var liten?
Florist, haha. Vilket är riktigt skrattretande med tanke på att alla blommor jag försöker sköta dör. Fick faktiskt plastblommor av mamma förra födelsedagen, kanske var en lite vink där mams? ;)

27. Bästa barndomsminnet?
Ojdå, det där med minnet igen, har ett riktigt kasst sådant. Kanske då jag och brorsan hittade lite kol i skogen vid en grillplats och bestämde oss för lite kroppsmålning...liiite..

28. Varit i Afrika ?
Nix..men skulle gärna vilja!

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
jaa

30. Varit med om en bilolycka?
Njaa..kan man räkna en krock med ett staket och sick-sackande på 90 väg tillsammans med en döende taxi-chaffis?

31. Favoritdag i veckan?
Freeeeeeeeedag! Hela helgen framför sig ju!

32. Favoritrestaurant?
Åh..får nog säga att Babbel i Borås har himla smarriga tapas..tyvärr beställer jag alltid för mycket och får rulla hem  trots halvätna rätter..

33. Favoritblommor?
Svårt att välja, en salig mix är väl det finaste!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Käkar sällan snabbmat, men om det tryter är det en kebabpizza på Campino som gäller.

35. Äger du en cykel?
Jag gjorde..och kanske fortfarande gör..men jag vet inte var den är??!! Om nån vet kan ni ju höra av er..vore ju skoj o veta vart den hållit hus de senaste fem åren..

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag..Kredit..Ingen Bra Ide..

37. Läggdags?
Runt 23-tiden en vardag..

38. Senaste personen du delade en middag med?
Käkade thai med P igårkväll.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Just nu Sexual Eruption med Snoop och Robyn..

40. Favorit färg
Svart och rosa.

41. Hur många tatueringar har du?
Inga...än i alla fall


Ha en fin kväll nu gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mia, den tredje dansanta jäkeln

Ni måste ju skriva vem det är som skriver vad! Jag föreslår att ni skriver i rubriken eller dylikt.
PUSSPUSSPUSS PÅ ER!

2008-03-04 @ 18:49:12
Postat av: Sandra

Hej mia pia! åtgärdat!
och som tredje dansanta jäkel kan du väl göra ett gästspel nån gång?
puss o kram tillbaka!

2008-03-04 @ 19:11:33
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Söt-Erik

"Men avlider långsamt av en hockeymatch.."
...
!?!?!?!??!?!?!
...
Du gör inget bra första intryck hos mej här i bloggen ;P

2008-03-04 @ 21:22:30
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0