Sittandes vid Datorn.

Ja, precis postat Värmlandsinlägget nedan och sitter och lyssnar på härlig soul!
Nu skulle jag först och främst vilja säga: Gött att min bloggkompis Sandra är en Alicante-subba (sagt med hög dos kärlek, givetvis). Blä!
Vem vill följa med MIG utomlands inom den närmsta tiden?

Annars tycker jag att det är riktigt vidrigt med sådana här uppenbart sjuka människor. I vissa avseenden är Sverige inte klent och tolererar brottslingar. Bra där.

Sedan pratade jag en del med Hövöö i Karlstad om utomlandstjänstgöring och sådär. Han har själv velat söka sig utåt (dessutom sökt till polisen och sådär..) men ångrat sig och låtit bli. En av hans kompisar befinner sig dock just nu i Tchad i Afrika, för att skydda flyktingar från de vidriga folkmorden i Darfur. Här kan man läsa om soldtaternas företagsamhet och se på lite bilder. Intressant. Mycket intressant. Man kanske skall göra lumpen såhär i efterhand och sedan dra ut och hjälpa till lite i världen?


Härligt rese-och-snöigtofräscht precis-innanför-dörren-hemkommen med hörlurar på öronen. Ajjjjt!!

Ni som följde min gamla blogg slaviskt (kom igen nu, det vet jag att Ni gjorde;)), kommer nog känna igen er när jag nämner mina feta, vita, grymt fulsnygga solglasögon som jag blev bestulen på när jag och Sandra var på Gran Canaria för ett år sedan. Jag blev så oerhört besviken, då de var mina favoriter. TJUVHELVETEN!!!!!
Di gamle solglasöggera:  

MEN, i Karlstad hittade jag mitt nya par favoriter. Tackaaaaaar, lyckan är gjord, sommaren räddad;)
image142


Härååå!!! Imorgon ska jag studera och skriva. Det är iaf planen. Får se vad som sker. Tihi.

Pöss!!!
/Miss Wool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0