Singing in the sun..just siiiiinging in the sun!

Chaaar alles! Hur mår Ni idag? Vi (jag & mina personligheter) mår strålande. Eller rent av glimrande! Jag är så nöjd med tillvaron, så hälften vore nog! Har spenderat dagen först på gymet, och sen en halvtimma i stan. I solskenet. i VÄRMEN. Jag kan inte nog hylla solen. Tänk vad den gör för oss människor på Tellus. Jag säger då det. Jag skulle säga att jag är tacksam gentemot det stora, varma klotet, men det vore att förringa min egen existens, då det är tack vare solen som jag lever. Solen fanns ju först, liksom.

Yttermera är jag galet glad för att jag åker till Karlstad på torsdag eller fredag. Jag ser verkligen framemot att träffa söta gänget. Det är ganska perfekt intervall som vi kör med nuförtiden. Sist jag var uppe & härjade var ju under nyår, och nu, cirkus 3 månader senare är det dags igen. Ja, 3-månaders intervall är något som fungerar för oss, eller hur Älgar?

Nä, nu ska jag skärpa mig och fortsätta vara galet produktiv! Ska läsa ett kapitel i min psyk-bok och sedan skriva på min nästa artikel. Efter det ska jag nog kika på Sex & the city, YEYEEEE.


Dagens fula ihophaffsande av plagg när gymet fick besök. Orka tänka ut fin utfitt till & från Stampen?!:S
Nåväl.


KRAM!
UlRIKa
(ps. Sandris, hur hade Ni det igår? Redogörelse önskas, tack på förhand.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0