Schööna Värmland!

Värmland är ett fint land. Trivseln är hög. Igår kollade vi på hockeyn. Konflikt uppstod i mitt sinne då Frölunda mötte Färjestad. Inte för att jag egentligen är ett dugg intresserad av sporten i fråga(då jag tycker att det är så himla tjötigt), utan för att jag ville hejja på Frölunda, samtidigt som jaga ville att det skulle gå bra för Färjestad, Redigt nöjd blev jag iaf, då matchen visade sig bli en ordentlig höjdarmatch, skitkul! Dessutom skymtade Janne-mannen förbi i TV, i rollen som den hårda polisen, haha.
Blev givetvis en sen natt(morgon), vilket det ibland kan bli i goda vänners lag (speciellt med Älg-gänget, I tell ya!). Idag fyller Jocke år, grattis till honom. Vi kanske ska slå in hans present nu när han inte är hemma? hmm, ska fråga gänget.
Jag är tillbaka hemma igen på söndagkväll, kommer förmodligen åka tillsammans med Arne, då han ska hälsa på flickvännen Sarah i Göteborg innan han tar sig ner till Lund och studierna igen. Trevligt med lite sällskap på tåget.
Häpp, grabbarna lirar Guitar Hero i vanlig ordning, jag får joina!

 
De bästa vännerna i Älggänget (minus födelsedagsbarnet Jocke), och en jag.


Bäjking klääd-cäjk!
Den intelligenta filmkonversationen:
 
Arne: 9, you said?
Carro: No I meant like, 7 and a half. 7.5
Arne: 7.5
Carro: No, wait I mean, OKEY, yes!
Ulrika: Is it true, IS IT true, that the more cocks the better soup, or, the worst soup. I mean.
Arne: The more cocks, the less soup
Ulrika: The more soup?! I presume?
Arne: No, less soup
Ulrika: Less soup?
Carro: Less...soup over for you
Ulrika: Oh...well..
Arne: You see, when, one cock comes close to another cock, they won´t work.
Ulrika: HAHAHA[crazy laughter]! Aha! They are repulsive, or something, yes? Yeeees.

Fin Fejksöndag på Er!
Miss Wool
=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Den andra bloggerskan..

hahaha..hahaha..
Hoppas allt är tipp-topp i fina karlstad!
Kärlek

2008-03-21 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0