Rebell!

Lyssnar av någon anledning på "Billy Idol - Rebel yell". Varför? Tjaa, har städat och satte igång min rockigaste musikmapp. Dessutom är det en riktig klassiker. Yttermera, så är Billy ganska het;D Är det äckligt att tycka det? Vafan, karln har ju karisma!! Så kan det gå, som pojken konstaterade!

Jag har ägnat en halvtimma åt lägenhetsstädning. Imorgon kommer nämligen mina fräscha "grannar" Lina & Johanna på besök, vi ska äta tacos, dricka vin och sedan gå ut & dansa en sväng.  Och stinka vitlök, SMARRIGT!

Åh, idag flörtade en 70-årig gubbe med mig på spårvagnen. Tror jag! Det är inte varje dag. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Han satt bakom mig, och rörde vid mitt ben med hans. Inget läskigt dock. När han sedan gick av, en hållplats innan mig, vände han sig om och log mot mig. Haha! Jag skrattade hela vägen till psykstugan!=S

Sandra är bra på bilder, det vackra födelsedagsbarnet. Så jag bjussar givetvis också. Vill inte vara sämre:
 
En från jobbet, och så en med min schnygga städoutfit! Har allt fått höra att det är de "schletna" bilderna som är mest spännande. Crazy, crazy peoples.

L8er!!!
/U

Kommentarer
Postat av: michel

städ outfiten är svinnajs! gillar streetlooken på dig as hell!

2008-03-09 @ 11:07:01
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: michel

sär skrivning.. pinsamt

2008-03-09 @ 11:07:24
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0