Random shizzle my nizzle

Dags igen! Hörrni! Men va fint!

Framåtstupa-sidoläge i soffan, DÄR kommer Ni finna mig under denna afton. Varför har jag ont i nacken idag? Vad händer med mig? My body is falling apart, aaaahrg!

Imorgon ska jag till Bollebygd och hälsa på familjen, käka lite, och kanske få ut Faderskapet på en (välbehövlig?) promenad! Så ser mina planer ut. Kanske blir det så att jag tar mitt pick & pack under senkvällen, åker tillbaka till Göteborg, och möter upp de Två. Eller så gör jag inte det, dagsformen får nog avgöra detta gigantiska hjärnbryderi!

Givetvis bjuder jag på en trött Fröken Selander, lika gärna som jag bjuder på en pigg Fröken Selander:

(Bara för att svara på frågor som dyker upp titt som tätt: Nej, jag äger inga linser. Nej, jag ser inte dåligt. Jag ser mindre bra i vissa avseenden, höhö. Som idag, efter blott 120 min sömn var de rödsprängda(ja, om jag hade illustrerats som en tecknad figur) ögonen ett faktum, och för att inte trötta ut ögonen ytterligare så bar jag glasögon. Jag är en aning närsynt, och ser (HaHa!=/) hellre att jag inte försämrar synen ytterligare. Där! Hah! )

Så, vad har ni för Er ikväll? Jag ska fixa käk nu, är en hungrig kvinna.

...och som etik-Gardell brukar säga..
..Frid!

/Ulrika 

Kommentarer
Postat av: söt-arne

tycker synd om din nacke :(

2008-03-08 @ 00:04:23
URL: http://ivegotnothingtosay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0