Oh, la la!

Du undrar varför jag Älskar Star Wars?

Här presenterar jag det givna svaret:

image64
Han Solo! Spelad av fabulösa Harrison Ford. Om inte Han är manlig - så kan ingen beskyllas för det!;) Det hemska är att den här mannen inpräntades i mitt sinne redan som liten flicka(sci-fi intresset anlände tidigt i mitt sinne), och var arbetar jag idag? Jo, på en arbetsplats där det hela tiden ränner män i koppel som bär pistol. Suck, I am so transparent! Haha!
Fast å andra sidan, visst finns det verkliga män som är i Hans klass...
(Dock måste jag givetvis förklara läget och den skämtsamma ton jag använder ovan för de av Er läsare som inte känner mig så väl. Star Wars är något av det bästa som gjorts på film. George Lucas är en hjälte, en intelligent hjälte! Karaktärerna i den tidiga trilogin(IV, V & VI) är glimrande, och fantasin har inga gränser. Jag beundrar, och är mycket förtjust i detta oerhörda stycke filmhistoria! Eller som andra skulle uttryckt det - jag är ett Star Wars-FREAK!)
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Erik

Star Wars 4 life. Hehe

2008-03-12 @ 22:59:27
Postat av: H

May the force be with you!

2008-03-13 @ 10:28:28
Postat av: Papiraol

Jag vet vem som är stampens motsvarighet till prinsessan Leia....

2008-03-13 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0