Mitt moderskap, ooh, mitt moderskap!

Såhär alltså. Den videon jag postade för några inlägg sedan, musikvideon med "Speak", det är ett skämt. Det är det sämsta jag hört. Men hur reagerar min moder? JO, hon tycker den är bra, och SITTER OCH SJUNGER MED! Den här kommentaren lämnade hon på inlägget: Ullis, vilken fin låt! den sa mer än tusen ord,jag satt för mej själv å sjöng med. Sedan ringde jag upp henne och frågade om hon var seriös, då det hade varit så fabulösött om hon hade agerat tyken, cynisk och ironisk. Men icke. Hon var stoneface, hon tycker att ovan nämnda rappare och låt är bra. Suck. Är jag verkligen hennes avkomma?
Men, ett uppskattande omnämnande ska hon ha, då hon lärde mig konsten att välja ut färska, fina avokados.
__________________________________________________________________________

Idag var det vinterlandskap för hela slanten:  
Det kan hända att det var någon annans fantastiska fotokonst som tog bild nr två. Vackert landskap va?

En kväll då jag agerade sedvanlig statist på Club Akut under den tomma tiden då ni inte blev uppdaterade om mina förehavanden vareviga dag (jag skulle vilja kalla epoken för - Den Hemliga Tiden), såg jag ut såhär:
Det jag främst förknippar just den kvällen med, var när mannen med nicket "Papiraol♥" utbrast "Kyl dig, flicka!" till mig då jag kom för att hälsa på honom med en kram. Det tyckte jag var himla kul, och det dras en aning i mina smilband när jag tänker på det givna tillfället.

Måste dessutom, helt utan att fråga om lov (här hänger man ut varandra - halvnakna), lägga ut en bild på McTönt i hans fåniga studentparty-toga-outfit.
Isn't this what friends are for?=P


Jo, btw, om ni vill spendera kvällen lyssnandes på något översoft, lyssna på "Monolake - indigo". Yeah! Aha!

Må så gott nu allesammans.
-tuff-tuff-tuff-
Ulrika

Kommentarer
Postat av: Herr Vägg

Här stjäls det bilder friskt ser jag...!

2008-03-25 @ 21:38:08
Postat av: Söt-Erik

Du får gärna hänga ut mej halvnaken var du vill, men du kan väl åtminstone välja en bild där jag gör skäl för min smeknamn.. ;P

2008-03-25 @ 23:14:52
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Söt-Erik

btw så är jag mer än tveksam till din mors musiksmak..

2008-03-25 @ 23:16:49
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: H

Papi Raul hette han ju...

"Kyl dig, flicka!"
För het eftersom kylning är nödvändig?

2008-03-26 @ 12:20:12
Postat av: Papiraol

H>>Det finns en mening med allt här i livet....även med mitt nickname...

2008-03-27 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0