Mätt som en plätt!

Hej hej hemskt mycket hej! 
Är så mätt så jag storknar.. Lagade dagens megamål för några timmar sen och är så sjukt mätt..uscha hehe..gott var det i alla fall ;)

Dagen har varit prima om man borser från att jag...
-vaknade och kände att jag inte kunde svälja
-spenderat heeela dagen i en datorsal tills jag helt enkelt inte orkade mer
-skurit mig rejält i fingret...klantig som man är 
-måste sätta mig och plugga..ångest på ingång.. 
Men inte ska man klaga! Livet är allt bra toppen ändå :D 

Träffade sötrara Gurkan på högskolan idag..så skoj att se honom! Han firade nio månader med sin flickvän idag. Grattis grattis! Har aldrig träffat henne men hon måsta allt vara himla go om hon ska matcha Gurrra ;)
Vi snackade om att det vore himla najs att dra ihop det gamla gänget för att tjata av oss en kväll. Får väl se när detta blir av, tiden går alldeles för fort.



Pratade lite med Allra Bästa Ullis också! Kom på att jag verkligen saknade henne! Skulle ju inte vara fel att ses till helgen eller vad säger du UllErika? 

Bjuder på en käck lite bildserie a la Cran Canaria och Sangria...var en fin vecka det där

                



         


Tänk så skoj man kan ha med en kamera och lite fantasi ;)
Och nej! Jag slår inte katten...den var bara inte kramvänlig.

Tack för mig gó vänner! 



 

Kommentarer
Postat av: UlllErika

Haha, gumman. Gran Canaria & sangria är en suverän mix. Sangria trivs i vårat sällskap, eller hur?;)
Det roliga är väl att just den kvällen var sangria-lös? Det var bara våra sjuka hjärnor som ville ha lite action.. haha..

2008-03-12 @ 08:26:52
URL: http://two2tango.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha, ja kanske den faktiskt var? Vem behöver sangria? Skulle vara för den goda smakens skull då ;)

2008-03-12 @ 16:13:02
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0