Maaatglädje!

Salladskärlek! Jag har precis kirrat en smaskig sallad. Jag är så nöjd, ska ni veta. Den här salladen har jag inte gjort på cirkus ett år. Varför, frågar jag mig själv stillsamt?

Dock lever jag fortfarande i villfarelsen att jag gör mat till ett helt kompani. Bara för min familj råkar vara flest i världen. Detta håller jag envist fast vid, trots att jag är singular. Inte undra på att det blir dyrt när jag inhandlar föda..

image27
Innehållet i den gigantiska salladsskålen? Kyckling, nudlar, isbergssallad, gula cocktailtomarer, röda cocktailtomater, röd paprika, champinjoner, sockerärtor, gurka, saltgurka, oliver, salladsdressing gjord på olilvolja och lite delikata kryddor och icke att förglömma en av de viktigaste ingredienserna: en massa KÄRLEK!

image28
Den som tror att jag kommer vara trött på sallad vid veckans slut sträcker upp handen!

Livet är en smaskig upplevelse, gott folk!
Ha en angenäm v.11 kära medmänniskor!
Hej då!

Med Kärlek /Ulrika


Kommentarer
Postat av: O

Nämen, ny blogg. Glidare! Dualismbloggar är det enda rätta jao! Ljuvlig "kommentarer"-pseudonym =)

2008-03-09 @ 20:19:51
URL: http://theparfois.blogg.se
Postat av: Bitch 2 (Grållan är bitch 1)

ser gott ut gumman,jag är riktigt stolt över dej. Lagar så god å näringsrik mat, släng dej i väggen Tina!

2008-03-09 @ 21:01:26
Postat av: Söt-Erik (bitch 3?)

Feeeeeeeeeed Meeeeeeeee

2008-03-09 @ 23:57:24
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0