Lyckan strålar mot Oss!

Allihopa. Everybody. Allibody. Visst är saker fina?

Jag har haft det grymt idag. Bra dag på jobbet. Bra efter jobbet - hälsade på Jakob & Nina på Ågrens och tittade på medan de målade i ett rum. Mycket givande vill jag lova. Himla kul att bevittna deras fina kunskaper dock. Sedan tittade Jonas förbi, han hade inte med sig min Harry Potter-bok, eftersom jag inte hade påmint honom och han inte visste att jag skulle befinna mig på Ågrens just denna dag. Nåväl, efter äventyret på Ågrens träffade jag Mr. Vägg och käkade lite, jaaa, KÄK, med honom. VÄLDANS BRA, men vad annat hade jag förväntat mig? Nä, just det!:)

Nå, nu ska jag packa som en gnu, då jag åker till di värmländska skogera imöra. Direkt efter arbetet. Så, nästa station, väska!

ps. Kommer ta lite sovmorgon imorgon, eftersom vi har förkortad arbetsdag och jag blir kvar till 15. Wiee.

Lööv till eder alla, från oss (ja, mig och mina personligheter givetvis) alla!
/Ulrika

Ps. Sandra, LYCKA TILL PÅ TENTAN. *kick on azz*.

Blev tvungen att slänga med den här gamla bilden - Vet inte hur gammal jag kan ha varit. Kolla magtröjan m spice girls-motiv, kolla tungan, kolla blinkandet. Jag var BRUTAL som liten flicka!;P

Kommentarer
Postat av: michel

hahahahaha =) fräshaste bilden! see you ikväll!

2008-03-20 @ 07:56:03
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0