Lunch!

Tjabbah, precis ätit lunch. Samma som resten av veckan, min bra smaskiga pastagryta. Love it. Pasta är underskattat. Matslaget borde hyllas till den bredaste grad.

Nu ska vi ha möte om 30 min. Passar på att slänga in en rykande färsk Utfitt. Har Ni märkt hur jag blivit bildbloggig som tusan? Bra, vänj Er(eller..värj er?!)!

 
Lägg märke till soppåsarna i bakgrunden (de passar så bra i min unika inredning. Kallar det för "White Trash"!). Mamma, jag orkade inte bära ut dem i regnet igår kväll. Gör det idag, lovar!

Förhoppningsvis kommer det något rolig inlägg senare idag, då kanske jag får presentera Lina & Johanna för Er!

Häråå!
/Wool
(Sandra, har tänkt på hur himla bra det passar att du läser på textilhögskolan..och att mitt namn kan göras till wool, eller "ull" på svenska. Är inte det JÄTTEPASSANDE? Hehe.)

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra dag :)

2008-03-06 @ 12:32:12
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Bitch 2 (Grållan är bitch 1)

Stumpan!! jag bryr väl mig inte om dina soppåsar,jag är inte galen på det viset...hade inte ens sett dom om du inte sagt nåt. Puss på rej, ses på lördag.

2008-03-06 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0