Ledighet!

Idag hade jag verkligen velat vara ledig. Ligga i en varm, skön säng en hel dag, bara njuta av tillvaron och inte få dåligt samvete för att man tycks vara oproduktiv. Helst skulle jag velat dela den sköna dagen med någon. Det hade varit värt hörrni!

MEN, nu när jag ändå har parkerat min magnifika stjärt på min lilla kontorsstol, kan jag lika gärna köra järnet!

Anekdot från min morgon: Imorse när jag nästan var framme vid vagnhållplatsen, halkade jag i snön (Här är det halt!!) och drattade på mage. I snön. Framför människor. Det var roligt. Jag reste mig sakta och värdigt, skakade av mig snön, och tackade min lyckliga stjärna för att jag inte bröt höftbenet;) Haha..

 
Fotnot: Jag hade inte på mig de skorna i snöovädret, för Er knasbollar (mamma!) som hade kunnat tro det.

Auf Widersehn sweet babies!
/Eder Arbetsmyra U

Kommentarer
Postat av: Papiraol

Magnifika stjärt...ha ha, det var också ett sätt att beskriva den...

2008-03-25 @ 09:52:32
Postat av: Din tangokavaljer

hahah...eller förlåt. Hoppas inte fallet gjorde allt för ont ;)
I vilket fall är du ljuvligt vacker idag kära vän!

2008-03-25 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0