Krukväxter!

Jag har fanimej INGA gröna fingrar what-so-ever. Jag dödar växter, och jag dödar dem snabbt. Idag fick jag en liten uppläxning av Gullbritt som var här uppe & grejade. Hon ställde sig, efter lite bannor gentemot mig, och pratade med mina växter för att göra de lyckliga med tillvaron. Får se om det hjälper! Jag uppskattar iaf min Star-wars vägg mer än mina krukväxter, hmpfh!

 
Två styck Ulrika.  Fan vad mörka bilderna blir när man inte har möjlighet att greja med dem.
Tyvärr blir det inga schletna-bilder idag, de några av er uppskattar så mycket. Tydligen liknar jag ibland Agneta Sjödin, vilket jag finner både roande och trevligt. Nåväl, inga schletna bilder idag eftersom jag direkt när jag kommer hem ska slänga mig i duschen och fräscha till mig för att sedan gå direkt på icke-mysiga-kläder för teater och därefter drink(ar) med min söta vän Caro!


Ha det så trevligt everyhopa, så hörs vi av. Kram! / Miss Wool
(Ps. Jag vägrar fortfarande att svara på fjårtis-sms, de undanbedes bestämt (inte ens vänligt)!)

Kommentarer
Postat av: Söt-Norsken

Haha äkta växter är överskattat. Det bästa med prydnaddsväxter är att de finns i plast.

Damn, nu sitter du på huk och tar kort. Man ska ju bredda sina sinnen sägs det, men är inte det lite väl mycket på en gång? :-DDD

2008-03-13 @ 17:57:19
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Papiraol

Lite mer kärlek till denna redan så kärleksfulla sida.

NJUT

http://www.youtube.com/watch?v=n0zg7TuQ1Z8

2008-03-13 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0