Kärleksförklaring

Det finns vissa människor, vissa människor som får en att må bra när man tänker på dem. Det finns vissa människor, som ser när man är nere och försöker vända scenariot. Det finns vissa människor, som delar samma sjuka humor som en annan, som man garvar med öppen mun med i flera minuter utan att kunna hindra sig ens för att ta ett andetag. Det finns vissa människor, som delar samma blod som en annan, som betyder så jävla mycket. Mia, min vackra lillasyster, är en sådan person för mig.
Mia är en underbar tjej. Hon är, på många vis, en sådan person som jag önskade att jag var i hennes ålder. Väldigt social, många coola kompisar, med där "det händer" i plugget och allt detta trots att hon är sig själv hela tiden. Och hon är ingen lättläst person I tell ya. Som ingen av barnen Selander är. Hon är rak, brutal, ärlig, lustig, böjbar (vig som fan!), bitsk, härlig, streetsmart, snygg, naturell, komplex, tuff och ja, min kära lillasyster!
Jag Älskar Mia väldigt mycket. Det fina med Mia är att vi kan prata om väldigt mycket. Hon dissar mig när jag behöver det, hon uppmuntrar mig när det är nödvändigt och sätter mig på plats när helst hon har lust. Hon är en Fin människa, den där Mia. Utan henne vore jag...trist!

Mia kommer antagligen till staden med stort G på onsdag för att inhandla lite tråd (beroende givetvis på hur mycket tråd ett plagg består av) till kroppen. Då ska vi ses. Jag gillar det. Jag gillar henne. Jag Älskar henne. Puss!
Eller som Robert Broberg uttryckte det: "Jag älskar dig ditt helvete"

Bildkavalkad (de allra flesta bilderna har jag stulit från hennes facebook. Utan hennes vetskap.Tack!)!

       

image101
Vackra, underbara lillasyster. All Min Kärlek till Dig!

Till Er andra: SOV RIKTIGT GOTT!=D
/Ulrika

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh..vill du dela syrran med mig lr?

2008-03-17 @ 22:56:44
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0