Inaktivitet

image183

Heeeey!

Ni trodde väl inte att jag hade gått o grävt ner mig nånstans va? Har bara inte hunnit blogga på ett tag..tur att man har en sådan fabulös bloggpartner som håller ställningarna och smäller upp ett par fina inlägg :D

Har en gräslig tentamen i Strategisk Marknadsföring på fredag...och har väl inte riktigt kommit igång än kan man säga.. I vanlig ordning iofs.

Idag har jag bara fixat med saker som egentligen inte behövde fixas med (allt för att slippa öppna böckerna). Har inhandlat lite förnödigheter, bakat smarriga kanelbullar och varit allmänt inaktiv. Precis som det ska vara inför en tenta.

Imorgon blir det dock lite press eftersom jag är tvungen att rycka in på jobbet några timmar. Det gäller därför att utnyttja morgondagen till fullo. Ska se till att komma upp i tid och starta korvstoppningen.

Yep..nu ska jag nog skära till lite smarrig melon och ananas och mysa framför Tv:n. Mumma.

Ha en fortsatt trevlig afton kära vänner!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Ulrika i Göte-la-borg

Haha...gumman, kanelbullar?:D
Saknar dig. Mucho.

Puss & kärlek babe.

2008-03-26 @ 21:39:41
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0