Hemma igen!

Jaha..så var denna helgen över och en lyckad Skånetripp kan läggas till minnena. Jag och P åkte som sagt till Skåne och Järrestad på Österlen närmare bestämt. Himla vackert landskap med öppna vyer så långt ögat når...känns verkligen som man kommer tillbaka utvilad och pigg. Kan ju behövas nu i tenta-tider.

Åkte i torsdags efter att ha inhandlat lite presenter till P:s mamma som fyller år imorgon. Blev en lugn bilfärd i solskenet och var framme vid åtta-tiden. Värre var det på vägen hem igår då vi "råkade" köra lite fel...sisådär några 10-15 mil fel.. Varför kan man inte sätta upp rejäla skyltar som visar vart man ska!!? Hur som helst hittade vi hem tillslut efter att ha tuggat i oss varsin pizza i Örkelljunga, som jag förövrigt inte har en aning om vart det ligger..

Hemma vid 22-tiden satte jag mig för att skriva klart min uppsats som skulle lämnas in idag. Himla bra planering där! Självdiciplin är en egenskap som jag inte besitter. Kunde som tur var ändå rätt förnöjd lämna in min rapport om nylon på förmiddagen innan det var dags för föreläsning i marknadsföring.

Jaa vänner, det var helgen i korthet. Näst på tur står matlagning och förtäring av denna, samt lite plugg (helst inte om jag slipper) en eventuell tur till COOP och lite mys framför TVn.

Förresten, vet att det finns en del datorkunniga läsare här på bloggen. Nån som har något vettigt tips på en bra laptop som inte kostar skjortan?

Herrå och chingaling-ding-dong-rosa-långkalsong-med-fjong!


Här kommer lite snajsiga bilder från helgen :D

Det ska börjas i tid! Söta lilla Agnes, P:s brorsdotter,
har tydligen fastnat i snusträsket, haha...
P:s rara mamma Anki brevid.



Fina österlen i solskenet!



Det blev en sväng till Kivik...massa fin cider där





Kommentarer
Postat av: Markus

http://www.zepto.se/Shop/Notebook.aspx?notebookid=673 3500 spänn. Typ det billigaste du kan hitta som ändå fått bra kritik. Du kan ju bläddra runt lite bland dom andra alternativen också om du har lust att lägga ner några tusenlappar extra, kanske Studentmodellen?
Sieg!

2008-03-10 @ 17:33:09
Postat av: Sandra

Tackar för tipsen Mackan!
Ska allt kika vidare på det där..
Skulle ju inte sitta fel med lite bärtbart ;)

2008-03-11 @ 21:29:07
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0