Hej hej bloggvärlden!

Heja alla glada underbart ljuvliga människor som väljer att läsa min och bästa Ullis fina blogg!
Blev visst en lååång öppningsfras..kan det vara så att jag är liiite ivrig?

Efter att ha varit aningen beroende av min andra hälft Ulrikas fabulösa blogg, kunde jag inte låta bli att haka på när idén om en gemensam, lika delad blogg föddes.

Denna blogg kommer bli vårt kärleksbarn, andra skaffar husdjur men vi skaffar blogg. Känns som ett väldigt naturligt steg i vår fina relation. Denna plats ska hur som helst hedras med en massa flummigheter och fyndligheter. Blir så glad när jag tänker på allt knasigt som jag och Bästa Ullis ska koka ihop!

Vill med detta premiärinlägg hälsa alla nya och Ullis gamla läsare välkomna!!
Besök oss ofta, vi kommer inte göra er besvikna!

/Sandra



Kommentarer
Postat av: Markus S

Först.

2008-03-03 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0