Hej & Hå!

Mina vänner. Mina kära, kära vänner.
Det var ca 54 dagar sedan jag slutade blogga på min gamla adress, den numer ökända adressen iwannahavethelongestname (som okända människor kommer fram och frågar mig om.(OK, det har hänt en gång, men det var tufft. "Känd från bloggen liksom!")) Jag har inte saknat bloggandet för en sekund! Visst finner Ni det svårt att tro? Ni är luriga! Men, go' vänner, vi skall icke låta våra tankar fastna i det förflutna.

Jag vill, på ett personligt sätt, hälsa er stjärtligt välkomna till premiären av min & min fabulösa vännina Sandras nya blogg, nämligen Two2Tango!



Jag kan lova er att den här bloggen kommer vara beroendeframkallande. Nu när det inte bara är en persons vardag, tankar, djupa filosofier, ytliga bilder, sjuka klipp och härlig musik som kan utvinnas ur bloggen, utan TVÅ sjuka hjärnors verk, ja, då kan det inte bli fel. Eller rätt. Hmm, jag älskar redan (med) konceptet...

...Jag vet att Ni har saknat mig, och det känns glädjande att vara kaxig. Nu jävlar ska Ni få, era Troll!


/Eder Wool-rich-a

Kommentarer
Postat av: Markus S

Först.

2008-03-03 @ 22:21:50
Postat av: Söt-Erik

"Fabulös" haha, giller't =D oerhört underbart att se dej tillbaka i bloggvärlden, ska bli spännande att se vad din förstärkning kan tillföra =)

2008-03-04 @ 02:06:33
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: söt-arne

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS o kärlek

2008-03-04 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0