Häääääärligt var det häär!

Johohooooorå serni! Vilken fiiin dag jag fått uppleva. Dock började jag den med att försova mig EN TIMMA. Men-men, eftersom jag är snabbare än blixten när det gäller, så flexade jag in på jobbet 07.52, yessir! Minnesanteckning till ikväll: Ställ klockan innan du somnar!!

Nu håller jag på att tvätta. Men då jag tvättar mina favorit-tvätt-slapp-kläder så har jag ännu inte bytt om. Konstigt känns det, att inte slänga av sig jobbet när man kommer innanför dörren. Har precis ätit en bit mat, det var gott. Ska dricka en klunk vatten nu. Mm, smakade också gott!

Jag & Caro tänkte vara civiliserade och gå på teater på torsdag kväll. Och sen ta en drink, för att överrösta kulturtramset, hah! Det Ni! Det händer inte varje dag(varken det ena eller det andra).

En annan sak.. visste Ni att det var påsk nästa vecka? Varför har Ni inte berättat det då? Jag fick en smärre chock när jag tittade i almanackan idag. Herregud, tiden går så fort att det är inte klokt. Tror nog att det är Värmland och Karlstad som gäller då, måste bara konversera mer med mina bästa kamrater, Älgarna. Pix-Pax leta efter påskägg!!

Åhå, glömde nämna, dagen avslutades fint då Ralphiiiie kom tillbaka från Liiidköpppping med smarriga, i min familj kallade, mums-mums! Det satt fint i kistan (som jag för övrigt fortfarande har träningsvärk i...).

Tjaaalalalaaaa, trivs. För det mesta. Jag trivs. Fint det!
Pratade dessutom med min kära bloggväninna Sandra tidigare idag. Hon satt i en datorsal och skrev på projektarbete.
Nu ska jag studera!
Puss
/U

image41

Kommentarer
Postat av: papiraol

Fram med A. Sjödin stassen....:)

2008-03-11 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0