Glada Påsken!

Glimrande! Jag är verkligen ovettigt på G idag. Tog en timmas skön sovmorgon, solen sken på min lekamen under promenaden till arbetet, väskan är packad, håret fräscht tvättat, mina blommor vattnade (ehrm, snart iaf. Gullet, var ÄR du?) och jag känner mig glad, utvilad, nöjd, allmänt fräsch, satisfierad med livet i stort och ja, läget befinner sig på en stabil nivå över havsytan (som det gör nästan jämt). Varför inte ropa WIEEEE extra högt idag?



Karlstad-compadres, gillar Er, vi ses snart!
(Idag skall tummar hållas. För Sandra under förmiddagen. För andra under eftermiddagen. Pressa!!)

Jag vet inte vart jag ska slänga ur mig all glädje och kärlek. Ska nog springa in till Annisen och kramas lite, hon är så oerhört bedårande VAR EVIGA DAG!
Tillbaka till kallelserna.
(Min kära kollega Ralphieee var jävligt rolig tidigare vid fikat. Han sa "godmorgon hjärtat" till mig när jag kom in, och jag hälsade glatt tillbaka. Men då sa han att han sa godmorgon till mitt halsband - hjärtat - hahahaha....Ja, man får inte roligare än vad man gör det till=))


Må gott, och frodas i härligheterna gott folk!
/MIss Wool

Kommentarer
Postat av: mia syrran

HAHAHA den där ralphie, sånna där skämt älskar jag.
shit haha askul.

2008-03-21 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0