Glad Påsk!

image125

Yeees...så var denna jobbdagen överstökad. Dagen har minst sagt varit lugn..moppade golvet på jobbet i mina kassa försök att sysselsätta mig..kikade efter fina kläder på rasten och blev frusterad över att jag inte är miljonär...pratade med en rar Ulrika som nu är i Karlstad (miss u bejb)..

Kommer de närmsta timmarna att agera taxi åt mor-och faderskap...kika tv och ta ikapp på några serier..kanske blogga lite till och fördriva övrig tid med meningslöst surfande. Visst låter det som en toppenkväll! :D

Jaa, annars mina vänner! Vad har ni för er i påsk? Mycket ägg? Känns som att många flyr sina hem...flera jag pratat lämnar stan..dock flyr de inte långt. Om jag skulle fly hade en resa till nåt riktigt varmt ställe suttit fint. Hmm..blev helt plötsligt väldigt sugen på en resa..ska kika närmare på detta.

Puss o kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Markus

Pax för att åka med i bagaget om det blir en resa!!

2008-03-21 @ 23:43:51
Postat av: Sandra

Haha..lycka till med att slåss om platsen med mina 15 kjolar och 10 par skor ;)

2008-03-22 @ 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0