Genomblöt!

Det är inte mer än rättvist att visa en genomblöt, ofixad, Ulrika för er när ni får se mig stylad varje dag..typ..
Ja:



Jag ÄR tamefan Superwoman. Kreddigt!
Nu blir'e soffan & Harry Potter.

(Alltså, blev upprörd igår på väg till vagnen till stan. Möter två små barn. En färgad liten kille, och en vit. Jag tycker det ser så gulligt ut, black & white liksom, så jag ler mot de små liven. Vilket resulterar i att det mörka barnet börjar ropa "Du suger kuuuk!" efter mig x antal gånger. Det gjorde mig upprörd. För det första för att det kom så oväntat, för det andra för att jag tänkte att det här barnet är vår framtid. Fint att bli kränkt av en 5-åring, ska det vara så?! Kalla kårar...)

/Superkvinnan.

Kommentarer
Postat av: D

Det är synd om invandrarna, dumma svensk!

2008-03-09 @ 16:49:41
Postat av: Markus

Trevligt att du också blivit lite kulturberikad! Det kommer mera.

2008-03-09 @ 18:04:11
Postat av: Papiraol

Ha ha ha, dagens skönaste garv.

2008-03-10 @ 00:18:35
Postat av: maggan

haha, du gjorde min dag tror ja.
strong insats där loppan!
kul me ny blogg btw, jag läste din gammla men kommenterade aldrig, lite sneakigt sådär.
Läser denna också, skall försöka med kommentarerna.
Ha en fortsatt trevlig dag, hörru.

2008-03-12 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0