Fyllon!

Hahahaha..läste precis en artikel på Aftonbladet.se...
Angående det tekniska felet på Systembolagets butiker under dagen. Själv vände jag i dörren och brydde mig inte om att köpa något. Jag täntke det att, tjaa, vatten är ju gott, och fick dessutom en skön promenix.
Men, i Bollebygd tänkte man annorlunda:

"I Bollebygd var det så många som tog ut pengar på Ica att deras kassor dränerades på växel, uppger Sveriges Radio Sjuhärad. "

Hahahaha!!!!
___________________________________________________________________

Gött
Perrelli. Gött Björn!!
____________________________________________________________________

Det var roligt på Åbys badhus! Mycket härliga människor. Fast jag var lite tråkig. Men jag är ju det med en bunt främmande människor(och brukar därför uppfattas som dryg. Hehe, idag sa ingen det dock!) . Men-men, kul hade jag:D Och vilken flashig lägenhet Chris har på Avenyyyyn. Scheisse.

Tack för ikväll!
/Ull-IS
____________________________________________________________________
Excet besöktes ju som bekant igår. KUL(kan väl inte vara annat med Lina, hennes rara kusse Mackan, Johanna och dansiga Chris!) var det! Jag var verkligen på G trots de ynka sömntimmarna natten innan. Det underliga (ja, underligt!) var att det var många vackra killar på stället. Några av dem kom också fram. Jag ignorerade alla fullständigt. Ingen aning om varför. Förutom en sak: Om du inte känner mig, stör mig för helskotta inte på dansgolvet!=P

"Can you get to your future, if your past is present?" - Carrie.

Tack för igår kväll!
/Ull-IS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0