Fyllda Ägg!


Det nalkas påsktider go´vänner! Jag finner påsken härlig. Främst för att jag helt plötsligt blir ledig två hela(långfredagen & annandag påsk) dagar, och gör kortare arbetsdag på skärtorsdagen. Det är ju helt magnifikt! Vet Ni vad jag uppskattar mer med påsken? Jo, min superbarnsliga ådra intalar mig att jag verkligen gillar att fixa & trixa med påskägg och fylla dessa med ätbara smarrigheter eller diverse andra trevligheter! Små presenter t.ex! Jag tycker att det är en sådan galant färgglad upplevelse, dessutom är de söta pappersäggen just väldigt - söta! För att inte säga vackra. Yttermera är ju sanningen att jag är en jäkla godisgris också. Åh, påsken är fin! Gult & lila som är just påskens färger, är det inte snyggt så säg? Måste passa på att slänga iväg ett litet tack till kristendomen som religion och Sverige som anammat denna religion. Tack för alla röda helgdagar som gör mig ledig! Annars kan du stoppa upp kristendomen (och alla andra religioner också... Jag är mycket konsekvent!) någonstans där inte solen skiner, höhö! OOJ, kontroversiellt! Hah!
Men som sagt, Åh, påsk!

image62
Bild från: http://www.grevgott.se/images/easteregg_25_w800.jpg

/Ulrika, med kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0