Fuldag!

Givetvis måste jag posta ett litet inlägg såhär på förmiddagssidan. Jag har verkligen gjort allt i min makt för att ta en hyfsad morgonbild på mig, så att Ni ser att jag lever och frodas. Meeeen, det blev inte ens hyffsat. Har en officiell "fuldag" idag. Varsågoda (jag tror att det beror på att mina ögon är o-glada(haha!). Detta beror inte på något allvarligare än lite "lack of sleep". Varit svårt att somna den här veckan!).

 

Döda mig långsamt, höhö. Nä, nu sätter jag på mina glasögon och jobbar järnet.

Live long and prosper babes! Hear ya l8er!
U


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har inga fuldagar! Världens vackraste!

2008-03-19 @ 12:43:10
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Ola Böling

Ja, du var inte fulare än vanligt på de bilderna. Inte alls faktiskt! Men jag tycker fortfarande att din hudfärg går lite mot orange, kanske beror på kameran dock. :/

2008-03-19 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0