FREDAG

Freeeeeedag hela dagen :D
Idag har jag haft fullt upp på min lediga dag. På nåt konstigt vis blir det ofta så när man är ledig.
Först ett läkarbesök, sedan en städ-visit hos min rara mormor, sedan en stor matinhandling på det, en trevlig fika med Sofia och efter det hem för att laga mat inför morgondagen (mycket smarrig mat, läser du det Ullis!?)
Ska ha lite traditionell schlager-kväll hos mig imorgon då vi kikar på finalen och mycket seriöst sätter poäng på varje bidrag ;) Men ska jobba imorgon så det gäller att fixa allt ikväll.



Igår var en himla fin dag då jag och P begav oss mot storstan - Göteborg!
Vi strosade runt och försökte shoppa men utan större framgång. Kom hem med en lite påse från älskade H&M.
P fick äntligen tag i sina efterlängtade skor som vi letat oss galna efter. Såldes bara i en enda liten butik i hela stora Göteborg..

Näe...så ska man börja plugga lite också..fy fan för tenta.

Dagens och gårdagens:

       

Ha en himla fin kväll godingar!
/Sandris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0