Förkasta sömn!

Tjaaah. Baaah.

Teater med kära Caro vankades igår. "Storstadsljus" med bl.a. Sara Sommerfeld som har premiär idag. Vi var på genrepet. Caros mor hade vunnit biljetterna och kunde själv inte deltaga i spektaklet, så då gick turen till oss. Himla angenämt med teater, det är alltid en fin upplevelse. Trots bra skådespel anser jag inte att själva skapelsen var särskilt underhållande. Stycket var som en dålig ungdomsfilm mestadels, med ljusglimtar (heh) i form av bra musik!
Nåväl, som vanligt pladdrade jag & Caro på, glada att träffas och skvallra lite. När pjäsen var slut, tog vi vårat pick & pack och bedrog (hoho!) oss till Club Akut (som anordnas av det som idag kallas för Gotebar men för några veckor sedan var Harrys. Jag hänger inte med i svängarna.). Där rådde stillsamhet. Blev en del människor runt midnatt dock, men då hade Caro begett sig hemåt och snygga Lina kommit för att göra mig sällskap. Himla trevligt vill jag lova! Trots bristen på kalassugna medarbetare så var det ett par stycken "kändisar" som lyste upp tillvaron. Och givetvis gick jag knappt av dansgolvet - i vanlig ordning!

I eftermiddag åker jag hem från jobbet för att sova/vila i några minuter, sedan ska jag över till Lina & Johanna för singstar och härligheter och sedan kanske lite dansigheter på Excet.
Imorgon är dagen inte riktigt spikad. Hade egentliga planer på melodifestival-final i Borås med gänget, men lutar istället åt att jag kommer placera min trötta lekamen på Mölndals badhus. Där vankas det nämligen kalasigheter i Linas kusin Mackans regi! Vatten, bad, diverse smarriga drycker, Lina, lek och stoj - lutar åt en grym eftermiddag!

 
Morgonens och därmed också dagens utfitt.


Kram!
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0