Faderskapets födelsedag!

Ha den äran kära Faderskap Selander på bemärkelsedagen! Älskar Dig! Älskar hur Du fått mig att bli. Älskar att Du är så Klok. Älskar att du är en konstig Figur(liksom jag, och resten av din fina avkomma). Älskar att Du är så Dansig. Älskar att höra dig skratta. Jag Älskar Dig hela Tiden!
_____________________________________________________________________________________


Jag avskyr att få sms där det ser ut som att personen som skrivit det är en ointelligent 14-åring. Jag avböjer sådana sms. TACK PÅ FÖRHAND!
(Jag är dock ytterst svag för människor (läs: killar) som kan uttrycka sig väl i skrift.)

Här uppe på Utbildningsenheten är det öde. Mina kamrater är på möte några våningar ner, jag skulle egentligen också medverkat, men jag kände det att eftersom Annisen åker skidor och Susie är sjuk, så är det bra om någon sitter med telefonen och kan vara behjälplig. I eftermiddag ska jag vara med i mötessvängen dock!
Träning ikväll, annars ganska dött. Den här veckan har varit väldigt lugn hittills. Hmm...lite för osocialt för min smak. Men visst gillar vi läget!:D


Imorse, kl.06.30. Jag är galet tidigt på jobbet nuförtiden. Lika bra det, uppvärmning inför de ljusa tiderna, så man kan gå hem tidigare från jobbet, tjohoo!
(Joo, just det... Micke, Var Stark!)



 

Nej, nu måste jag göra skäl för lönen, mitt skrivbord är överbelamrat! Morsning!
/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Söt-Norsken

Står du på knä när du tar kortet?

Märkligt...

2008-03-12 @ 11:00:53
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: H

Lågt i tak eller lågt sittande spegel...eller så är hon bara konstig! ;D

2008-03-12 @ 13:05:14
Postat av: Sandra

Åhh...faderskapet Selander ett stort grattis om du läser detta!

2008-03-12 @ 16:15:48
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: faderskapet Selander

Tackar tackar till Gull-Ullis och Söt-Sandris ;) Självklart bara måste jag läsa er blogg just idag... Men men, hemskt tunt med presenter har det varit :( Å andra sidan köpte mor sig en bunt billiga -men fina- tulpaner som jag fick vara med på :D Såååå... dagen har inte varit heeelt misslyckad ROFL !

2008-03-12 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0