Fabulösa vänner!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiih. Sådana glada utrop borde det vara förbjudet att göra när man nått en viss mognad. MEN, ikväll gör jag undantaget. Vilken underbart, fin dag jag har fått äran att erfara! Allt var frid & fröjd på jobbet, mycket att göra i vanlig ordning (nuförtiden), ett roligt möte med Anneli och vår medarbetare från Anders-Perssonsgatan och dessutom var Dave uppe och hade CBRNE-utbildning så vi tjötade en stund. Han skall tydligen åka till Egypten imorgon, den sköna snubben! Var och tränade på gymet på eftermiddagen, träffade Kalle och Jimmy där, tjötade lite. Tränade främst dock. Eter träningen mötte jag upp Johan på Condeco, åt en bit morotskaka och drack en kopp kaffe, och tjötade med rara Johan. Trevligt - som alltid. När han begav sig hemåt för att kika på hockey drog jag mig mot Viktoriagatan och kontrakt-skrivning. Då flyttar man in 1:a juni då! Iiiiiiiih, igen. Sedan fick jag ett sms av min kamrat fina Will, som undrade om en kaffe vore gott. Givetvis svarade jag ja, då spontangrejer helt och hållet faller mig i smaken. Så jag drog mig mot Majorna och Wayne's för en mugg té (drack ju kaffe med Johan juu.) och där träffade jag givetvis på en annan kändis när jag stod och väntade - Jessica, Johannas storasyster! Nåväl, trevlig liten fikastund med Will som jag inte hade sett på ett tag, och nu hem igen till min enkla boning @ wingstreet. Och vad väntar på mig innanför dörren om inte DET FÖRSTA NUMRET AV STRIPEZ!! Galet att läsa sina egna ord tryckt på pränt, men OJ så roligt! Så ut med er i staden Borås och hämta er ett ex vettja! Dock måste jag givetvis flika in att jag är missnöjd med bilden på mig, eller det kanske är meriterande för en skribent att se ut som en fågelskrämma?! Haha, nåväl. Allt som allt, jag har upplevt en fabulös dag everyhopa! Hoppas ni fått uppleva lika många härligheter som jag!

KÄRLEK, PUSS OCH KRAM PÅ ER SÖTNOSAR ('cause I'm not full of löööv, nädå, inte alls. Jag är en kylig typ. Jadå. Hehe!!)
/Eder Skribent Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh! Vad skoj att du skrivit kontrakt nu! Var det den fina centrala lyan?

2008-03-19 @ 12:44:16
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0