En glimrande dag!

Sol. Snöstorm. Sol. Snöstorm. En härligt väderväxlande dag!

Jag vill egentligen inte mycket med det här lilla inlägget, förutom länka till den här fantastisk snygga låten! ROCKIGT!

Så vill jag nämna något litet om tiden. Den går fort!
Mia blir 18 i sommar. Mackan närmar sig 20-sträcket. Mansdjuret blir 30 i och med att hans 4:e decennium nalkas. Annisen fyller 40 i maj. Ulfie, Roosen och L-G blir alla tre 50 under året och Ingrid blir 60! Vi har nästan hela åldersspektrat här, och tiden går fort. Bara så att Du vet, så går tiden fort!

Och eftersom jag inte vill förslösa min glimrande ungdom, ger jag er här ett smakprov på dagens fantastiskt, fabulösa, men ändock så oerhört fascinerande, fräscha look!

Peeeeeeeeeeeeeeeaz
/Wool-Rich-A!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Freeeeeesh Wool-Rich-A!
Men alltså..rik på ull hörru du? Du är ju inget får? Men om du var skulle du vara ett sött sådant ;)
Puss på dig!

2008-03-04 @ 20:28:00
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Sandra

Freeeeeesh Wool-Rich-A!
Men alltså..rik på ull hörru du? Du är ju inget får? Men om du var skulle du vara ett sött sådant ;)
Puss på dig!

2008-03-04 @ 20:28:11
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Söt-Norsken

Haha ja vi närmar oss slutet med stormsteg :-P

Inte har ni väl haft snöstorm i Göteborg på denna årstiden?

2008-03-05 @ 12:01:17
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Anonym

kul att se en blogg igen ffa med 2 så enormt chjarmiga söta sexiga begåvade babes... ! Ooooh... varför är man släkt samt ca 2000 år gammal...tvivale :D

2008-03-07 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0