Efter många om & men (män!)...

Jag glömde förtälja för Er att jag fick mitt resultat på senaste (och hittills enda) psykologi-tentan igår. Jag klarade den. Yepp, 'cause I'm thaat good! Första provet/tentan på alldeles för många år..och visst kirrar hon den, ajjjjt! Jag giller't!

Igår var det som nämnts här under, Cluben. Jag dansade ingenting. Då undrar Ni förstås om jag är sjuk eller dylikt? Nej, det var bara dålig musik (förutom när Charlotte Perrellis "Hero" spelades. Papiraol, du skulle varit med!!) och alldeles för angenämt fina människor det fanns att samtala med. Så det gjorde inte så mycket. Maten var i vanlig ordning smaskig som fan, jag blev mätt som en plätt. Med anledning av rubriken, för er som väljer att tolka som ni behagar, så syftar jag på alla rara män-i-skor(och en del brud-i-skor också för den delen... dock inte i samma utsträckning) man lärt känna in the Wunderbar(?!) Myndighet. Name-dropping är ju lite min grej, så, härnäst erbjuds namn-och smeknamnskavalkad på de igår medverkande fina männen: Johan, Johan, Anders, Michel, Will, Jonas, Emil, Janne, Carla, Frankii-boy, David och den alltid lika trevligt gemytliga vakten som tar emot i dörren. Jag vet inte hans namn, fast han alltid kallar mig "Ulle". Bara det. Hah!!

I eftermiddag/kväll är det egentligen meningen att jag & Lina ska joina grabbarna i bastun här på Stampen, för att sedan möta upp Johanna och gå till Excet och härja. Meeeeeeeen, det återstår att se hur det blir med den saken, kan bli soffan också. Jag vet ju med mig att jag kommer tycka att det är oerhört ogivande att åka hem till mig och slänga mig i soffan, även om kanske sömn hade varit att föredra i denna stund.

Förresten, för att slänga ut en himla rolig grej såhär för er kännedom, så har Lina & Johanna 70-tals fest på fredag(främst för att Johanna precis inhandlat ett par utsvängda jeans, haha..) om en vecka. Visst vore det kul att medverka till glädjeyran?

 
Döljer alla trötthetstecken med att stå, verka och vara på riktigt dunkla platser. Synd att det är så ljust i köket, för nu är det fika. Softa John Mayer i högtalaren, nu kör vi.

Pöss på Er, Göllefjun♥.
/U

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! Grattis till tentaresultetet! Visste ju att du skulle grääääjja det ;) Du är min idol, hehe

Puss o en himla massa kärlek!

2008-03-28 @ 12:51:51
Postat av: Söt-Norsken

Det är bara att säga grattis till tentan.
Varje gång man vinner blir man en gladare människa :-D

2008-03-28 @ 14:16:50
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Markus

Tror du börjar bli lite för gammal för att kunna festa och gå upp till jobbet nästa dag. Ser riktigt sliten ut. :D

2008-03-28 @ 17:43:28
Postat av: Anonym

Eftersom jag inte med ord fick kommentera Ullis dissning av moderskapets uppskattning av musik, men ändå reagerade på div. kommentar... så vill jag gärna länka till en liten kommentar här till er soliga människor :D (if you get my drift...)
http://gptv.gp.se/player/play/33616

2008-03-29 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0